Monday, July 4, 2011

Pentru cel mai sanatos par...



Revin in forta ca sa va prezint colectia de sampoane!
Am mesterit de zor niste retete iar rezultatul a fost chiar peste masura asteptarilor mele. Vedeta colectiei este samponul "Fan proaspat cosit", care isi trage numele tocmai de la aceasta aroma care il caracterizeaza. Un sampon bland pentru toate tipurile de par care lasa parul curat si proaspat!
In aceeasi colectie puteti gasi si Samponul pentru par gras cu extract de rozmarin, lemongrass si arbore de ceai, Samponul antimatreata pe baza de otet de cidru, nuca de cocos si cimbru, Samponul pentru volum cu extract exotic de monoi de tahiti si iasomie, Sampoanele aromate cu extract de vanilie si bourbon sau cu extract de portocale, si un in ultimul rand cele 3 sampoane speciale destinate parului blond, brunet sau roscat.

Pentru mai multe detalii va invit sa vizitati magazinul meu!


Sa ne mandrim cu pletele noastre pline de vitalitate! :)

A.

3 comments:

  1. buna.am vazut magazinul tau de pe breslo,si imi place foarte mult ce faci.cred ca o sa comand si eu cat de curand ceva de la tine.apropo,alifia aceea pentru dureri de cap este eficienta?as vrea sa iau pentru sotul meu,de ceva timp se comfrunta cam des cu dureri mari de cap...
    mult succes iti doresc.
    p.s.:pozele atle sunt cu mult mai frumoase decat cele de dinainte. ;)

    ReplyDelete
  2. Multumesc frumos pentru aprecieri, ma bucur tare ca iti place magazinul meu! :)
    Alifia pentru dureri de cap este foarte eficienta impotriva durerilor de cap de intensitate reduse spre medie. In cazul migrenelor deja nu se mai pune problema, doar eventual daca este aplicata inainte sa inceapa criza, pentru a ajuta la prevenirea acesteia. Daca sotul tau se confrunta des cu dureri de cap cel mai bine e sa eliminati o cauza medicala intai. Eu am avut dureri de cap mult timp dupa nastere, de exemplu, de la operatie (cred) si m-a ajutat alifia mult.
    Sper ca ti-am putut fi de folos, daca mai ai intrebari iti raspund cu drag :)

    ReplyDelete
  3. A facut ceva investigatii,dar nu i-a iesit nimic.Oricum,am plasat deja o comanda in magazinul tau,si...dupa ce ajung produsele,astept sa vedem efectele.Majoritatea durerilor nu sunt foarte mari,sunt undeva spre mediu...

    ReplyDelete