Tuesday, June 14, 2011

Ce avem noi aici?






  Acum 10 minute am terminat de preparat un delicios scrub de cafea si scortisoara care asteapta cuminte sa imi faca cunostiinta cu minunatele sale calitati. Daca pielea mea ar putea vorbi, cel mai probabil mi-ar povesti cu nesat despre experientele aromate prin care a trecut in ultimul timp. I s-ar alatura cu entuziasm parul si unghiile pentru ca la final sa imi multumeasca in cor ca am ales sa le rasfat cu produse naturale, oferindu-le astfel, o libertate revitalizanta, care merge mana in mana cu starea mea de spirit.


  Si atunci, de ce nu? Daca ceea ce am reusit sa incropesc cu mainile mele s-au dovedit a fi cosmetice atat de reusite si atat de sanatoase, nu vad de ce nu le-as duce vorba mai departe, cu mandrie.


  Prin urmare, va urez bun venit in magazinul meu de cosmetice naturale, facute cu pasiune si dibacie! :)

A.

No comments:

Post a Comment