Saturday, October 22, 2011

Si trece toamna peste noi...

...Iar eu nu am mai scris aici de cand ne toropea caldura. Putem spune ca am fost intr-un concediu prelungit, sau ca m-am afundat si lucru si in testarea de retete noi.
Si daca vorbim de retete noi, tin mortis sa va spun ca am facut furori cu ultima crema antirid pe care am pus-o la vanzare. De fapt nu am pus-o la vanzare propriu-zis, in magazin, deoarece nu o fac decat pe comanda, momentan. Eeste vorba de un amestec armonios de ulei de primula, trandafir de damasc, acid hialuronic, aloe vera si alte cateva ingrediente care creeaza acest cocktail miraculos, iar de la cativa clienti, a mers vorba buna si acum 70% dintre comenzile primite sunt pentru aceasta crema.
Pentru detalii despre ea, nu ezitati sa ma contactati. :)

Si putina publicitate :
Pentru ca nu e secret faptul ca ma ocup si de alte "manarii" (handmade, ha :D ) inafara de cosmetice, am deschis un magazin auxiliar pe breslo, in parteneriat cu 2 amici, unde am expus cateva din accesoriile si lucrusoarele pe care le-am mai mesterit. Va invit sa trageti cu ochiul pe : http://www.breslo.ro/Shop/aplum

Cam atat pentru toamna asta. Glumesc. Sper. Voi incerca sa va tin la curent cu toate noutatile si sa revin cu tema saptamanala pentru acasa, atat cat imi permite timpul.


Sa fim plini de viata ca sa imblanzim toamna! :)

A.

No comments:

Post a Comment